vineri, 1 februarie 2013

Mereu am crezut ca sunt diferita fata de persoanele din jurul meu,sau...poate ca doar mi-am dorit asta...

Cert este ca acum sunt asa cum am vrut mereu sa fiu...PUTERNICA...capabila sa ma eschivez de toate obligatiile ce viata mi le-a impus pana acum...

Eu sunt Katherrina si cu ajutorul acestui blogg va voi deslusi tainele ... nemuririi...

25 de comentarii:

  1. tainele nemuriririi...orice om este nemuritor iar aici ma refer la suflet.....doar trupul il tine captiv.......si cum totul are un pret(p.s. vezi schimbul echivalent) nu crezi ca nemurirea are un pret prea scump????

    RăspundețiȘtergere
  2. iar nemurirea nu inseamna sa fii vampir\varcolac ......si un om normal poate fi nemuritor si nu musai vampir si varcolac...iar daca ar exista dc unele persoane nu sunt atacate pe strada gasite moarte a 2-a zi???dc nu se arata un vampir daca tot exista???intrebari sunt sute ba chiar poate mii.....dar raspunsuri......:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Dezamagitor.. Toti cauta puterea in ziua de azi.. Pacat..!(Nu consider ca e atat de placut sa fii un suflet pierdut.) Nemurire? La prima vedere suna bine, dar.. daca nu e asa? <~Ai grija ce iti doresti~>

    RăspundețiȘtergere
  4. CHIAR A MERS!!!AM INCERCAT SI A MERS!!!STIU CA PARE PUTIN CIUDAT DAR E 100% REAL!!!!ACUM SUNT VAMPIR!!1imi e putin greu sa ma adaptez dar ma descurc :) cand am incercat nu ma asteptam chiar sa functioneze dar e 100% TRUE !!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Legiunea lu' SATANA e aici, iar voi veti muri =))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o vai thu si statana in contact vizual ca noi vom muri......sa mori thu inaintea noastra ca vom muri?!ASTA E MAREA INTREBARE CE TE VA BANTUI TOATA VIATZA....doamne prost sa fi sa crezi in chestile astea....intradevar nici eu nu credin dumnezeu dar asta nu inseamna ca sunt satanista.....am eu cativa prieteni care stiu ce inseamna cu adevarat sa fi SATANIST nu toti idiotii care viziteaza aiurea in tranvai suite-ul asta si baga tot felul de comm-uri de te pisi pe tn de ras cand le vezii...EU NU CRED NICI IN VAMPIRI SI NICI IN VARCOLACI.......

      Ștergere
  6. Daca bei din wc la 3 dimineata te transformi in varcolac ! RETARDATILOR ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna asta......nici eu nu ii inteleg pe obsedatii astia de isi pierd timpul pe aici...eu cand intru pe site-ul asta intru de amuzament

      Ștergere
  7. Cum pot lua legatura cu fata care scrie acest blog?

    RăspundețiȘtergere
  8. Aproape am lesinat dar in cele din urma am devenit vampir ! Astazi pot sa sar foarte departe sa fug repede si am pofta de sange. FUNCTIONEAZA.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da sa iti tragi un glont in cap nu vrei? Ai scapa lumea de un prost

      Ștergere
    2. tu vb serios....ai lesinat sau era sa lesini?

      Ștergere
  9. Wdf. Cat de retardel sa fii sa crezi in asa ceva? Okey, si mie imi plac vamirii la nebunie si ideea in sine ma incanta, dar nu mai am 10 ani ca sa cred in tot ce citesc pe net.. ;) Probabil daca va zic ca Dry Cookerul va transforma in sirene si Chuck Norris in zane furgiti toti de acasa in cautarea lor.. :| PETARDE DE COPII.

    RăspundețiȘtergere
  10. Te-ai uitat prea mult la TVD fa curva saloasa si proasta copil terminat ia si veziti de scoala fututi cristelnita matii auzi la ea KATHERINE sau cum pula mea o scris :))) copil facut la dop de sprite ...Sa o fut pe mata cu masina de tuns iarba in nas ;) ...Doamne cat de cretin trebuie sa fi sa iti pierzi viata pe un blog de cacat ....Bag pula in tine si in familia ta ;).....P.S: Sugi pula tarfo

    RăspundețiȘtergere
  11. Răspunsuri
    1. Nu doar proasta, mai este si dusa cu pluta..

      Ștergere
  12. Sunte-ti dusii cu pluta daca credeti asa ceva...Cum naiba puteti sa credeti?! Daca ar fi existat vampiri, nu s-ar fi stiut pana acum? Nu ar fi fost cadavre gasite etc.??

    RăspundețiȘtergere
  13. Poate sa vina cineva sa ma faca vampir datimi cerere pe Facebook ma cheama rusie catalin si e o poza cu mine si o fata acolo

    RăspundețiȘtergere