sâmbătă, 2 februarie 2013

Vampirul Vittorio

"Aveam 16 ani cand am murit.Eram inalt,iar pletele dese si castanii imi ajungeau pana la umeri.Avam ochii caprui si atat de vulnerabili,incat abia imi putei infrunta privirea , pentru ca imi dadeau aspectul unui androgin,cu un nas incantator de ingust si nari tipice , si nari tipice , si cu niste buze potrivite ca marime , nici prea volumptoase , nici prea subtiri.Eram un baiat aratos pentru acele vremuri.DACA N-AS FI FOST FRUMOS , NU AS MAI FI IN VIATA ACUM.
 Asa se intampla cu toti vampirii , chiar daca altii ma vor contrazice. Frumusetea este cea care ne duce la pierzanie . Ca sa va explic mai clar , suntem transformati in NEMURITORI de cei care nu pot rezista farmecelor noastre."

19 comentarii:

  1. si cum ai devenit vampir?

    RăspundețiȘtergere
  2. Vampirule Vittorio, daca esti ceea ce pretinzi a fi, as dori daca se poate sa discutam putin...asta numai in cazul in care vrei si tu...iti vei da seama ca sunt diferita fata de multe... id meu gabi_flori_pantern...astept sa ma contactezi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai proasta decat multe..asta e clar

      Ștergere
    2. nu e bun id mai poti sal scrii odata terog

      Ștergere
    3. Gabi,da mi msj pe face trifu cristian..cred ca am ceva ce te intereseaza daca pot sa spun asa

      Ștergere
  3. Ce frumos e sa visezi cu ochii deschisi asteptand ca agonia sa ia sfarsit. Fascinant si totusi atat de instabil.. Cine poate sti ce e "agonia"? Curios e faptul ca multi nu cerceteaza si uita sa se priveasca in oglinda... Mai bine crezi in ceva ce nu exista, pentru ca nu pierzi nimic decat sa nu crezi in ceva ce exista si sa pierzi tot. Simplu, Spirit uman. Ma poate contrazice cineva?

    RăspundețiȘtergere
  4. sa vii sa sugi si mie sangele din p.... =)) ce retard esti

    RăspundețiȘtergere
  5. Legiunea a venit sati futa viata.......rademi floci de la cur gheiuleee

    RăspundețiȘtergere
  6. SA bag **** alt mincinos si eu pot spune ca am murit la 2 ani

    RăspundețiȘtergere
  7. Ti-au cazut cumva canini la 10-11 ani si ti-au crescut la loc cand ai devenit vampir?Daca da si eu o sa fiu vampir!Nuuuu de ce??????????

    RăspundețiȘtergere
  8. Blog de idioti.....sper ca la noapte sa vina toti vampiri sa-mi suga pula ca de sange n-au ei bani

    RăspundețiȘtergere
  9. bine ba vampirule cum ai devenit vampir ai supt pula la bivol si te-ai inecat cu sperma ,,, esti futut de soarta? NU EXISTA VAMPIRI !

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu nu imi dau seama ceea ce sunt daca sunt ceea ce cred nustiu de la un timp viata mea o luat o intorsatura in fine e mai complicat insa din nervii am hotatat sa imi bat joc de altii care vred in vampiri insa pe net insa am zis sa incerc i prostie cu lumaanari care cica devii nustiu ce vampir si chiar am incercat insa in momentul de.fata nustiu ceea ce sunt astept un raspuns oricum nu cred ca ma va ajuta.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suntem stapanii propriilor noastre vieti. Noi hotaram ceea ce suntem, cine suntem si cine vom fi. Nimeni nu poate spune ce esti. Vor gresi. Nu vor sti sa raspunda. Cu siguranta stii tot ceea ce vrei sa aflii... cauta raspunsuri in tine... simplu,nu?

      Ștergere
  11. unii cred in vampiri alti nu si nu se stie niciodata daca exista sau nu iar povestea baiatului astuia poate fi adevarata sau nu dar secretul vampirilor se tinea ascuns pentru a nu-l stii lumea pt.a putea sa se hraneasca vampirul.poti recunoaste tipurile de vampiri pt.ca sunt de mai multe feluri si unii sunt deghizati in oameni in prietenul tau bun dar pe cea de-a doua latura este rau.este vampir.credeti sau nu este problema voastra.nu ma intereseaza pt.ca o parte din mine imi spune ca exista iar cea de-a doua parte imi spune ca nu are cum pt.ca apareau astfel accidente disparitii si multe altele.sper ca ce am scris sa citeasca toata lumea.pa!!!. :* .

    RăspundețiȘtergere
  12. deci tu ai murit si dupa ai scris asta

    RăspundețiȘtergere